kosmetyki

Odwiedziłam ostatnio drogerię i kupiłam parę drobiazgów ;)
Szukałam jakiegoś w miarę niedrogiego pudru.
Z najtańszych były dostępne same ciemne, albo transparentne, więc mój wzrok skierował się na pudry wibo, wybrałam ten z jedwabiem i witaminą E (ok.12 zł)
Nie ukrywam, że wybór był trochę trudny ze względu na jakąś dziwną numerację odcieni. Wzięłam najjaśniejszy, jaki znalazłam - odcień nr.5, wszystkie poniżej były ciemniejsze i 6 też był ciemniejszy ;)

Coś od producenta:
Puder z bogatą formułą zawierającą minerały oraz wit.E nadając skórze zdrowy i naturalny wygląd.  Cera jest odpowiednio nawilżona. Przeznaczony do  każdego rodzaju skóry z uwzględnieniem osób o wrażliwej cerze i skłonnościach do problemów skórnych. Łatwo się aplikuje za pomocą dołączonej do produktu gąbeczki. Nie pozostawia smug i zapewnia wyjątkową trwałość przez wiele godzin.
I coś ode mnie:
Opakowanie bardzo mi się podoba, gąbeczka do aplikowania mięciutka, przyjemna. Puder bardzo dobrze matuje i nie tworzy efektu maski, leciutko kryje. Nie jest aż tak trwały jak mówi producent, musiałam poprawiać w ciągu dnia, ale jest w 100% wart swojej ceny :) +naprawdę ładnie pachnie, na to też zwracam uwagę przy zakupie pudru ;)

plus malutki bonusik: ;)



Komentarze

  1. nie jestem przekonana do kosmetykow wibo :D Zapraszam Cię też na rozdanie 15 wosków + kominka ;D wystarczy dodać komentarz konkursowy http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajną ma gąbeczkę, życzę powodzenia w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz