Przypominam że żyję :D

Dawno tu niczego nie było...
SESJA IS COMING (ale ciii...)
prawdziwy powód jest taki, że po tych tipsach moje paznokcie są w strasznym stanie i muszę je doprowadzić do porządku, zanim zacznę cokolwiek na nich testować :)


Ale przedstawiam lakier magnetyczny firmy butterfly, na który się skusiłam w jakimś chińskim sklepie (cena od 4 do 6 złotych):
Szczerze mówiąc spodziewałam się że wzorek będzie wyglądał na paznokciach tak jak ten biały na magnesie, ale nie.
Po pierwsze, nawet kiedy miałam długie paznokcie na płytce tylko na brzegach było widać działanie tego magnesu (po prostu cały wzorek jakby był za duży)
Na brudnopisie wyglądało to tak:

Zeszyt wielkości A5 więc można sobie wyobrazić co było widać na paznokciu :)
Oprócz tego lakier bardzo fajnie wygląda, metaliczne drobinki nieprzyciągnięte we wzorek całkiem ładnie prezentują się w lakierze. Kolor też fajny, chociaż jaśniejszy niż na zdjęciu, bardziej intensywnie zielony.
Na trwałość też nie mogę narzekać, 4 dni jak na taki tani lakier to bardzo dobry wynik :)

Będę używać, ale bez magnesu ;)

Komentarze

  1. niestety sesja uniemożliwia wszystko :D znam ten bol ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już mnie wyrzucą to będę miała dużo czasu na posty :D

      Usuń
  2. Ciekawy ten wzorek :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zieleń nie jest moim ulubionym kolorem ;) ani na oku, ani na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na oczach lubię akurat, a na paznokciach to zależy jaką zieleń :D jeśli chodzi o ten lakier akurat to chciałam przetestować efekt, a nie było innych interesujących :D

      Usuń
  4. Lakier dośc ma ciekawy kolorek :)
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o rozdanie to zwycięzca ma 15$ do wykorzystania w sklepie. a przesyłka jest darmowa.
    Jeśli chodzi o zakupy to na niektóre produkty też obejmuje darmowa wysyłka, jest tam taka specjalna zakładka. Koszt wysyłki mojej torebki np to 12 dolarów, wszystko zależy od wagi i czy chcemy śledzić paczkę. To jest link do produktów z darmową wysyłką http://www.sammydress.com/free_shipping-products.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od tego co wybierzesz, 12 dolarów to nie jest stała cena przesyłki. moja torebka jest ciężka więc dostawa więcej kosztuje. wybrałam pocztę bez śledzenia paczki

      Usuń
    2. całkowity koszt 28,27 dolarów = przesyłka 15,89 dolarów + cena butów 12,38 dolarów.
      waga 1,25 kg

      Usuń

Prześlij komentarz