Kokardeczki od BornPrettyStore

Przyszła pora na recenzję pierwszej rzeczy od BornPrettyStore, czyli naklejek wodnych z kokardkami :)





Jak widać arkusz jest dosyć spory, a mimo to miałam trudności ze znalezieniem dwóch takich samych :) Potrafią się różnić minimalnie rozmiarem.

Mimo iż różowy nie należy do moich ulubionych kolorów, MUSIAŁAM go użyć :) właśnie ten kolor kojarzy mi się z tą kokardkową słodkością :)

enjoy!








Kokardeczki możecie kupić


Przypominam też, że dla wszystkich czytelników mojego bloga mam zniżkę 10% na kod
DVTB10

Wysyłka jest zawsze darmowa, a rzeczy mega tanie i dobrej jakości ;) Polecam :)




Komentarze

  1. Super wyglądają :) Efekt w opakowaniu nie jest tak fajny jak już na paznokciu :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kokardki :) Uroczy mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko wyglądają te kokardki :)
    Miło mi Cię poinformować, że nominuję Twojego bloga do Liebster Blog Award 2014 :)
    Więcej info tutaj: http://agness-makeup.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci to wyszło, ja nie mam cierpliwości do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Takimi naklejkami to jest dwie minuty roboty, a wyglądają jak malowane :)

      Usuń
  5. End Of The Perspectives.
    Finally Twenty Fifteen…i follow u…hope u'll follow me back.

    Link in profile to see more.
    H A P P Y - N E W - Y E A R - 2 0 1 5.
    Stay Safe & Healthy. XOX

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz