świątecznie :)


Na święta wróciłam sobie radośnie do domu, a co się z tym wiąże nie zabrałam wszystkiego ze sobą. Więc moje mani będzie troszkę upośledzone :D A przynajmniej nie takie jak chciałam :)
Użyłam karuzelki z ozdobami z BPS:



Nie wiem dlaczego nie wyciągnęłam żółtych gwiazdek. W każdym razie też tam są :)


Tutaj prezentuje się niewyraźna całość (tak, zdjęć też nie miałam jak zrobić :))
serdeczny zmatowiony z trójkątami (krzywo jak nie wiem co :D)

choineczka z zalaną skórką bo nawet nie miałam jak tego usunąć, a wyszło mi za czwartym razem :D
i mój faworyt - upośledzony renifer :D Tadam :D 

Przypominam o kodzie promocyjnym DVTB10 którego możecie użyć na BornPrettyStore i nabyć sobie na przykład takie ozdóbki 10% taniej :)  





Komentarze

  1. Jak prześlicznie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ozdobione paznokcie, podoba mi się też ich kształt

    OdpowiedzUsuń
  3. Renifer jest boski! I wcale nie upośledzony! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!

    Reniferek mnie rozbroił!

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wyszly, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej mam takie ozdoby z avonu ale jakos nie umiem ich stosowac i odpadaj mi z pazurków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz je dawać na jeszcze mokry lakier, najlepiej jak masz już suche paznokcie nałożyć kropelkę bezbArwnego lakieru i umieścić ozdobę :) No i najlepiej żeby to był akiś szybkoschnący lakier, żeby gotowa ozdoba się nie przesuwała :) jeśli nadal masz wątpliwości, możesz też ozdoby przykleić klejem do tipsów :)

      Usuń
  7. Kreatywność owszem- ale ciut za dużo sie tam dzieje. :) mam za krótkie pazurki żeby zmieścić takie konstelacje:) zapraszam do siebie kochana niezbytzwykła :***

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz