Come back :3 recenzja BP-17 :)

Witam po przerwie i po sesji :)
Dłuuuuugo zwlekałam z recenzją tej płytki, przepraszam za moją długą nieobecność, obiecuję poprawę :) BP-17 to takie oto cudeńko (tutaj jeszcze z folią ochronną) :)



kocham ten moment :) nieważne, przechodzimy do danych technicznych.
Płytka jak widać posiada cztery całopaznokciowe wzory. Nie kwadratowe jak w przypadku tychkanciastych, albo np. większości konada, co jest świetnym rozwiązaniem dla posiadaczek BARDZO długich paznokci. Nie wyobrażam sobie paznokci większych od tego wzoru :)
 Płytka jest bardzo dobrej jakości, z tyłu posiada warstwę ochronną, białą, z nazwą sklepu. Wyżłobienia w płytce są idealnej głębokości, wszystko się super odbija :) Problem miałam jedynie z tym drobniuteńkim wzorkiem (na zdjęciach w prawym górnym rogu) ale znajdę na niego metodę :)

Koniec gadania :)

Postanowiłam zrobić z tą płytką coś innego niż zwykle, zdecydowałam sie na naklejki, albo reverse stamping, jak kto lubi. 

I tutaj apel do moich czytelniczek. Czy interesowałby was tutorial krok po kroku ze zdjęciami takiego kolorowanego stemplowania? Jeśli tak, koniecznie dajcie mi znać w komentarzu a zrobię wszystko co w mojej mocy :) Koniec gadania, zdjęcia! :)








Wiem że nieperfekcyjnie, ale jak na pierwszy raz jestem zadowolona :) 
Taką płytkę możecie kupić tutaj:

płytka kosztuje 2,99$, czyli jakieś 10 złotych, a przesyłka jest darmowa. Warto! :)
Dodatkowo, używając mojego kodu zniżkowego DVTB10 dostajecie 10% zniżki na wszystko :)
Proszę się trzymać cieplutko :3



Komentarze

  1. jeszcze nie mam żadnej płytki ciekawe czy bym tak ładnie umiała jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  2. płytka śliczna, Twoje mani też :)) fajnie dobrałaś kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki. :-)
    Dołączam jako 50-ta obserwatorka i zapraszam na rozdanie na moim blogu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, czekałam na 50 z rozdawką, bo mam parę rzeczy do oddania :p

      Usuń

Prześlij komentarz