Rozdawka :)

Jako iż mam w pokoju pudełko z kosmetykami, których wiem że nie zużyję, postanowiłam się z kimś podzielić :)

Tym szczęśliwcem możesz być 

TY <3


Żeby wziąć udział w rozdaniu należy:
1.być publicznym obserwatorem mojego bloga
2.dodać komentarz pod tym postem 
Wtedy zapisuję wasz nick na karteczce i wrzucam do miski, z której będę losować :)

Ale to nie wszystko, możecie zwiększyć swoje szanse :)
Wrzucam dodatkową karteczkę za:
1.Lubienie mojej strony na fejsie TU
2.Obserwowanie mnie na instagramie TU
3.Bycie obserwatorem sprzed rozdania, mam screena, więc wyłapię oszustwo :D


Co jest do zgarnięcia?

cukrowy scrub

pachnące mydełko

krem do ciała

rumiankowy krem do twarzy

Wszystkie te produkty są nowe i nieotwierane. Podejrzewam, że w trakcie trwania rozdania coś jeszcze dokupię, albo dostanę i stwierdzę że chcę komuś oddać :)

W komentarzu wypełniacie zgłoszenie wg wzoru:
1.Obserwuję jako: 
2.jestem obserwatorem sprzed rozdania
3.Lubię na fb jako:
4.Obserwuję na insta jako :
Jeśli któryś numerek was nie dotyczy, po prostu tego nie piszecie :)
Mam nadzieję że zasady są jasne :)
Rozdanie potrwa do końca kwietnia, do północy można się zgłaszać. W przeciągu tygodnia podam wyniki :) Powodzenia, misiaczki :)



Komentarze

  1. 1. obserwuję jako: Ilona Burczy
    3. na fb obserwuje jako: Ilona Burczy
    4. na insta obserwuje jako: ilon.a_b
    Moim ogromnym marzeniem jest wygrać ten konkurs :** pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.obserwuje jaki scarlet23email mineralnyswiatkasi@wp.pl
    obserwuje przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. obserwuje jako Patrycja Szczebak
    2. obserwuje przed rozdaniem (chyba) TAK;)
    3. lubię na fb jako : Patrycja Szczebak

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję jako: Benia besia
    3.Lubię na fb jako:Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    3.Lubię na fb jako: Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję jako: afa
    3.Lubię na fb jako: Ewa Wew
    4.Obserwuję na insta jako : makeupbyafa

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję jako: swiaturody159
    2.Lubię na fb jako: Świat Urody

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz