piętrowe stemplowanie ;)

Zawsze chciałam spróbować stempla na stemplu, ale wszystkie połączenia jakie chciałam wypróbować wydawały mi się "nadziubdziane" ;)

Do tego wykorzystałam wzór, który właściwie nie jest wzorkiem, a jedyne tłem. Wzorek to to, co się nie odbija, ciężko to opisać :D

Tworząc spodnią warstwę, nałożyłam obok siebie trzy kropki neonowych lakierów, przeciągnęłam scraperem i efekt gradientu zrobił się sam :) 

Na wierzchu odbiłam delikatny kwiatowy motyw.

Tyle tekstu, przedstawiam zdjęcia.
Od razu informuje, że nie radzę sobie z tym wielkopowierzchniowym wzorem i stempel mi się ślizga, jak jest na nim dużo lakieru, więc zostało mi trochę białego miejsca przy skórkach. Mam nadzieję, że będzie mi wybaczone ;)




i z lampą: 



Neonki to maleństwa z life, czarny od wibo, płytki z aliexpress i bornprettystore ;)


Komentarze

Prześlij komentarz