Naklejki wodne przepełnione miłością :D

Heloł :)
Ostatnio stałam się szczęśliwym posiadaczem 10 nowych setów naklejek wodnych, o czym wiedzą obserwujący i lubiący mój fb i instagram ;)
Na drugi ogień poszły naklejki z serduchami i różnymi konfiguracjami słowa "love" na kremowym tle.
 Naklejeczki pochodzą ze sklepu Malina w Rzeszowie (bardzo spory wybór, polecam :)) Dodałam do nich (a właściwie je dodałam) czerwony lakier od sally hansen i matowy top.
To była moja pierwsza styczność z całopaznokciowymi naklejkami wodnymi więc nie do końca wyszło.
 Ogólnie fajnie przywierają do płytki, nadmiar można łatwo rozpuścić malutkim pędzelkiem i acetonem; niestety w jednym miejscu wystający fragment mi się zagiął i przykleił do tego na płytce.
Enjoy ;)




















'


i tu dokładnie widać co mi nie wyszło : :)



ogólnie jak na pierwszy raz myślę że nie jest źle, na przyszłość będę wiedziała. Do naklejek na pewno wrócę, to mega łatwy i szybki sposób na naprawdę efektowne paznokcie. Lubicie naklejeczki?


Komentarze

  1. fajne, takie walentynkowe!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale długie i świetne :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się efekt podoba :) lubię wodne naklejki :) świetnie że połączyłaś je z czerwienią :) całość pięknie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie marudz ! Super wyszlo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszło, też do tej pory nie korzystałam z naklejek na całe paznokcie, moze czas to zmienić... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny motyw :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz