INDIGO - kolekcja NEON :)

Hej hej ;)
Ostatnio na instagramie udało mi się wygrać secik lakierów od INDIGO. Kolekcja nosi nazwę NEON i zawiera 5 kolorów, których na pewno nie nazwałabym neonowymi :)
Neon kojarzy mi się z czymś co daje po oczach, dla mnie neon to kolory kamizelek odblaskowych i kolorowych zakreślaczy.
Myliłam się chyba, bo te 5 kolorów naprawdę rzuca się w oczy. Są piękne, elektryzujące, przyciągające spojrzenia.. i nic więcej nie powiem - zapraszam do oglądania ;)


Prawda że piękne? Idealne na lato. Będą się świetnie komponowały z opalonymi łapkami. Plus cudownie wyglądają w słońcu, co udało mi się uchwycić na zdjęciach :)



Pierwszy odcień - tutti frutti. Lila - róż, cukiereczek że szok :)


Następny z kolekcji - neon blue. Ten który wydaje mi się najmniej neonowy i jednocześnie ten, który pierwszy wylądował na moich pazurach :) Niestety pod wpływem emocji zapomniałam o bazie i teraz mogę się pochwalić trupimi palcami - skurczybyk zafarbował mi całe pazury na niebiesko :O


Watermelon - arbuzowy neonowy :D Najbardziej neonowy z całej kolekcji. Nakładałam już na wzornik i pięknie kryje po dwóch cienkich warstwach. Piszę o tym, bo mam kilka podobnych odcieni i żaden nie ma ładnego krycia :x



Neon red - gdyby ktoś kazał mi sobie wyobrazić neonową czerwień, to myślę że wyglądałaby podobnie - intensywna z lekką domieszka pomarańczu :)



i ostatni już - neon pink. Słodki, piękny, intensywny róż. Po prostu roż jak różowa kredka i podstawowy kolor w paintcie :D




Czyż nie są piękne? :D



Niebieski zmyłam dzisiaj, czyli 8 dnia po pomalowaniu, bo pojawił się pierwszy odprysk. Mam nadzieje że wszystkie kolorki będą równie trwałe :)

Tu mamy zdjęcie z 6 czy 7 dnia, widać starte końcówki ale zero odprysków - takie lakiery lubię. Niezabezpieczony żadnym topem, może to by pozwoliło uniknąć starcia i byłoby idealnie :D


Jako następny post obiecuję swatche kolekcji, jak tylko pozbędę się niebieskich przebarwień z paznokci i palców :)

P.S. spodobało mi się fotografowanie lakierów! Dajcie mi koniecznie znać w komentarzach, jak i pod postem na facebooku i instagramie, czy chciałybyście poczytać i pooglądać co mam w swoich zbiorach :) 

Buziaki , paaa ;***

Komentarze

  1. Przepiękne letnie kolorki :) Najbardziej podoba mi się neonowy róż. 8 dni to imponująca trwałość!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mam nadzieję, że jasne będą równie trwałe :)

      Usuń
  2. Nigdy żaden lakier nie wytrzymał na moich paznokciach tak długo. Góra 3 dni^^ chętnie zobaczę kolejne kolory w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy żaden lakier nie wytrzymał na moich paznokciach tak długo. Góra 3 dni^^ chętnie zobaczę kolejne kolory w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka sprawdzonych, które u mnie siedzą i siedzą aż mi się znudzą, albo odrost mnie zacznie denerwować :D

      Usuń
  4. Sama nie miałam żądnego z tych lakierów, tylko hybrydy od Indigo ;) Ale kolorki mają genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nieoczywiste,ale coś w nich jest ;p

      Usuń
    2. Takie nieoczywiste,ale coś w nich jest ;p

      Usuń
  5. Nie pogardziłabym taką kolekcją <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cudne są, polecam z czystym sercem ;)

      Usuń
  6. Wszystkie kolorki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się jeszcze okaże że wszystkie są tak samo trwałe to totalnie się zakocham ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! Proszę więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powiem szczerze że też jestem z tych zdjęć zadowolona, pierwszy raz mi chyba takie wyszły :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Chyba tak ;) w końcu odwazylam się wyjść w plener z aparatem i lakierami, nie myśląc o sąsiadach :D

      Usuń
  9. muszę odszukać hybrydową wersje koloru Tutti Frutti, bo jest przepiękny <3 ale pigment muszą mieć niezły, skoro niebieski się tak zachował :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow! Boskie odcienie! Kocham takie konkrety na paznokciach. Tak jak mówisz, super wyglądają na opalonych dłoniach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie z marką Indigo, który trwa jeszcze przez kilka dni na zBLOGowani.pl. Wystarczy wybrać kolor lata spośród nowej kolekcji Indigo sygnowanej przez Natalię Siwiec. Serdecznie zapraszamy do udziału :) KONKURS: http://zblogowani.pl/akcja/lato-w-kolorach-natalii-siwiec

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz