Syrenki na plotkach - recenzja palety mermaid gossip od glitterrealm :)

Dzień dobry 💗 chciałam dzisiaj zrecenzować dla Was wyjątkową paletę - ozdobę mojej toaletki. Jest tak piękna, że aż żal mi było jej używać. Paletę wygrałam w instagramowym konkursie marki glitterrealm wraz z profilem undiscovered muas (który serdecznie polecam). Paleta szła do mnie około miesiąca, dotarła bez uszczerbku. Była bardzo dobrze zapakowana w kopertę bąbelkową. Po otwarciu ukazał mi się holograficzny szał 😂


Zanim przejdę do recenzji właściwej, chce Wam opowiedzieć, jakie mam wątpliwości. Otóż, glitterrealm nie jest jedyną firmą, która w ofercie posiada taką paletę. I nie tylko taką. Bardzo dużo firm z Siedzibami w USA i UK sprzedaje produkty praktycznie identyczne. Co więcej, takie same produkty są również dostępne około 5 razy taniej na aliexpress. I teraz pytanie - czy tu mamy do czynienia z sytuacją, kiedy każdy każdego podrabia? A może każdy zamawia produkty hurtowo na aliexpress i nadrukowuje swoje logo? Mam ochotę zamówić tą samą paletę na Ali, żeby je porównać.


Sama paleta zawiera w środku szał 😀 przede wszystkim rzucają nam się w oczy prasowane brokaty, ale jak widać jest tu też kilka matów i cieni błyszczących.



Zacznę od cieni matowych - są bardzo kremowe, nie osypują się, bardzo dobrze się ze sobą blendują. Pigmentacja jednak nie powala - trochę się trzeba namachać 😅 brakuje mi tu też jakiegoś przyciemniacza - ciemnego brązu, albo czerni, żeby zintensyfikować makijaż.

Cienie błyszczące niestety są beznadziejne - dosyć sypkie, słabo napigmentowane, nietrwałe i w ogóle trudno je nałożyć na powiekę.

I przechodzimy do tego, co na pewno najbardziej wszystkich interesuje - prasowane brokaty. Otóż, mogę o nich powiedzieć tylko jedno: SĄ GENIALNE 😍 😍 😍



Serio, bez ściemy! Nałożone na powiekę bez niczego trzymają się cały dzień i wyglądają przepięknie! Cudownie błyszczą, nic się nie osypuje w ciągu dnia. Jedynym minusem może być do, że trzeba je w powiekę wpracowac, wklepać, więc nie zrobimy nimi precyzyjnego cut crease, czy kreski. 

Przedstawiam dwa makijaże wykonane tą paletą, mam nadzieję że się spodobają :) 



Komentarze

Prześlij komentarz