Lovely - baltic sand

Lovely - baltic sand idzie na pierwszy ogień ;)

od producenta:
Hit sezonu! Trzy niezwykle letnie kolory  intensywnie żółty, kojący morski i uwodząca czerwień, wszystkie o konsystencji piasku.  Wystarczy nałożyć pędzelkiem lakier i cieszyć się piaskowym manicure. Manicure wykonany lakierem Baltic Sand długo się utrzymuje i łatwo zmywa za pomocą wacika nasączonego zmywaczem do paznokci.

foto mojego koloru od producenta:

W swoim opisie będę się odnosiła do opisu od producenta :)
-trzy kolory.. szkoda że trzy :(
-konsystencja piasku. Na paznokciach i owszem, mnóstwo drobinek, lekko chropowate (ale nie zaczepiają o nic) :) konsystencja podczas malowania bardzo fajna, nie za gęsta ale też nie rozlewa się po skórkach, chociaż moim zdaniem troszkę za dużo lakieru nabiera się na pędzelek. Dwie cieniutkie warstwy spokojnie wystarczą, tylko malując drugą trzeba być pewnym że pierwsza wyschła, bo ze względu na drobinki niedoschnięty lakier może się brzydko "rolować"
-trwałość: tak jak zapewnia producent, długo się utrzymuje, nie zauważyłam odprysków po 3 dniach :)
-zmywalność: faktycznie nie ma problemów ze zmywaniem, nie brudzi rąk, problem jest z największymi drobinkami, zostają na dłoniach, ale mycie rąk pomaga :D

Jestem zdeydowanie ZA. Pokochałam ten lakier, niestety pozostałe dwa kolory mnie nie urzekają :(

Plus fotki lakieru na paznokciach Agnieszki :)


Niebawem reszta ;)

Komentarze

  1. jaki śliczny kolorek! ;)
    extra efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że chyba najlepszy. Żółte paznokcie mnie jakoś nie przekonują, a opisana przez producenta "uwodząca czerwień" była pomarańczowa.

      Usuń

Prześlij komentarz