pepco :)

Dzień dobry :)
Zaraz na początku roku zajrzałam do świetnie wszystkim znanego pepco i trafiłam na wyprzedaże :) Zaszalałam i kupiłam paletkę cieni, przecenioną z 7,99 na 2,99.
Pani w sklepie polecała, nawet miała na sobie, a był późny wieczór, więc stwierdziłam że będą trwałe.
Tak wyglądają:

I w środeczku:


 zestaw ładnych, naturalnych, stonowanych kolorów, moim faworytem jest ten w kolorze starego złota <3
 Są w większości dobrze napigmentowane, z wyjątkiem tego dolnego, najjaśniejszego rzędu. Możliwe że jest to spowodowane tym, że opakowanie było uszkodzone i po prostu sobie "wyschły".
 Nakładają się dobrze, nie osypują się.
Z trwałością jednak nie jest tak kolorowo, po 8 godzinach na uczelni prawie ich nie ma, ale schodzą równomiernie, bez żadnego rolowania w zmarszczkach :) w ciągu całego dnia trzeba poprawić około 2 razy.

Tutaj na ręce, w różnym świetle :) :





 Ogólnie za tą cenę polecam, jak się trafi okazja to kupię drugi raz :)
P.S. To w środku wygląda jak lusterko, jednak nim nie jest. Jest to coś w rodzaju krzywego zwierciadła, próbowałam się do tego pomalować jak zapomniałam lusterka, ale się nie da, po kilku sekundach masakrycznie bolą oczy :D




Komentarze

  1. Za tą cenę to naprawdę świetny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a polecam się przejść i poszukać, bo w każdym pepco w jakim byłam jeszcze były :)

      Usuń
  2. ładne kolorki ;) i ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ją już dość dawno temu i muszę przyznać, że jak za taką cenę jest naprawdę całkiem niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw kolorów bardzo interesujący, ale ta cena powala :)
    Ciekawa jestem jak z jakością, bo jednak nawet 8 złotych to wybitnie mało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena rzeczywiście niezwykła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je ale się nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz