wish #1

Dzień dobry wszystkim :) Wiem, że bardzo dawno nie było żadnego posta, ale musicie mi to wybaczyć, musiałam troszkę odpocząć od wszystkiego :) postaram się nadrobić z postami u siebie i z czytaniem Waszych blogów, bo w tym też się ostatnio opuściłam.

Ale.. przejdźmy do rzeczy.
Ktokolwiek kliknął kiedyś zakładkę "wishlist" zobaczył tam taki oto lakier:
Jego cena wynosi 10,49 w sklepie internetowym, w stacjonarnym nigdy nie widziałam.

Nie wiem, czy to marzenie mogę nazwać spełnionym do końca, bo nie mam lakieru ze zdjęcia...
ale znalazłam jego idealny odpowiednik!

To oto maleńkie cudeńko, w którym się zakochałam w ciągu tygodnia. 
Lista zalet:
-w sklepach widywałam je po około 3 złote, ja kupiłam w hurtowni za 1,85 zł :)
-pierwszy odprysk zauważyłam po 5(!) dniach
-kolor jest piękny i intensywny, nie smuży
-do krycia wystarczy jedna grubsza warstwa, albo dwie cienkie 
-krótko schnie
-łatwo się zmywa, delikatnie się rozmazuje po palcu, ale przy tej cenie i reszcie zalet można mu to wybaczyć :)

A teraz..
pokażę kilka zdjęć na paznokciach, ale nie jestem z nich dumna. 
Mam brzydki nawyk "jeżdżenia" paznokciami po skórkach gdy się denerwuję i właśnie to robiłam przez wszystkie egzaminy. 
Moje skórki wyglądają tragicznie, próbuję coś z nimi zrobić. Może ktoś ma jakiś dobry, sprawdzony sposób?




Za skórki jeszcze raz przepraszam :)
P.S. Nie jest to pierwszy lakier tej firmy i z tej serii, który lubię :) Ale o tym innym razem :)

Komentarze

  1. Zupełnie nieznana mi firma, ale kolor przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlatego nie znam :)
      Ale kolor przyjemny i faktycznie podobny do Zmierzchu z CA :)

      Usuń
  2. Śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek :)

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    http://fantazjewroclawianki.blogspot.com/2014/02/rozdanie-z-okazji-dnia-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek i fajnie pokrył paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobny kolor z bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten lakier !!! :) Uwielbiam takie kolory. Mam podobny z Avonu :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie <3
    kassiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz