pika pika^^

Korzystając z tego że miałam się uczyć, powróciłam sobie do dzieciństwa :)
Niestety różowy lakier zostawił mi przebarwienia, a żółty niezbyt dobrze kryje. Jeśli ktoś z Was kiedykolwiek spotkał intensywnie żółty i dobrze kryjący lakier, niech da mi znać co to za cudo, bo testowałam już kilka i wszystkie były słabe :C

Notki będą chyba troszkę rzadziej, bo mój telefon zaniemógł :C dzisiejsze zdjęcia mamy dzięki uprzejmości Ilony (<3 :*)
Ogólnie jeśli ktoś chciałby mi podarować jakiś telefon, albo aparat fotograficzny to przez wrodzoną skromność i grzeczność nie odmówię ;)

enjoy ;)


Komentarze

  1. Ilona zawsze uprzejma :P a paznokcie jak już mówiłam cudowne :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudaki :) Przypominają mi jakieś stworki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedys wielkiego żółtego Pokemona :D aaaaaaa :D

      Usuń
  3. spróbuj lakier z marizy

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow masz śliczne paznokcie, ale też żółty mi się nie podoba :P zapraszam też do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudaki ;) przypominają mi jakieś stworki ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie! I takie pozytywne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach dzieciństwo kobieto przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby lakier nie odbarwił płytki paznokciowej polecam bardzo przy zmywaniu nie pocierac wacika o paznokcie a przyłożyć nasączony wacik do płytki paznokcia i odczekac chwilkę lakier odcisnie sie na waciku a plytka bedzie czyta (testowane na wszystkich odcieniach czerwonego i innych lakierach) :) polecam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz