Nareszcie jest!! :3

Doczekałam się <3 Po tylu przeczytanych i oglądniętych na YT recenzjach zapragnęłam ją mieć. Jednak bałam się zamawiania przez internet szczotki za 40 złotych plus przesyłka. A co jeśli okaże się nieodpowiednia, albo po prostu zwykła, jak inne szczotki za góra 10? Dzisiaj przechodziłam obok wispolu, weszłam, zobaczyłam ją w promocji za 27,90 i postanowiłam zaryzykować ;)
Przedstawiam moją tangle teezer ;)


Co o niej myślę?
Jest CUDOWNA <3
włosy dzisiaj przeczesałam palcami, spięłam w kitkę i zrobiłam dzień włosowego lenia ;) Włosy zawsze mi się ostro "kołtunią" więc warunki do testów szczota miała idealne ;)
  • zero bólu jaki był nieodłącznym towarzyszem czesania
  • znacznie krócej się czeszę, szczota rozczesuje warstwami, od wierzchu aż do spodnich warstw
  • wydaje śmieszny dźwięk, jego zanik oznacza że pasmo jest już rozplątane idealnie
  • fajny kształt, bardzo wygodnie się trzyma w ręce
  • moje włosy nigdy nie były tak gładkie, teraz bez przerwy ich dotykam i nadziwić się nie mogę ;) wyglądają dużo zdrowiej ;)
Podsumowując, zero wad, nie żałuję wydanych pieniędzy, nigdy nie kupię innej szczotki, kocham Cię TT <3 Co tu dużo mówić, niech zdjęcia mówią za siebie ;)


Daje radę, nie? ;) Do następnego misiaczki ;*




Komentarze

  1. też mam taka wersje :)
    fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zastanawiałam nad kupnem , chyba mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja taka kusicielka :D Możesz zacząć od wersji kompaktowej, zawsze to mniejszy wydatek ;)

      Usuń
  3. moja jest cała różowa. TT mam od 1,5 roku i uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się też nad różową, ale to połączenie mnie urzekło bardziej :3 między innymi Twoje zdanie na temat tej szczotki mnie tak kusiło ;)

      Usuń
    2. Na początku nie umiałam jej trzymać w dłoni :) ale teraz jest ok.

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie mam TT, ale w końcu będę musiała ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Posiadam swój tangle teezer. Uwielbiam, kocham i nie zamienię na żaden inny :)
    U mnie na blogu rozdanie;) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie wiem , dlaczego sama dalej nie mam tej super szczotki :) no ale trudno :)
    u mnie rowniez nowy post i zpraszam do siebie :)
    co 50 obserwator wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz