wąsate naklejki ;)

Dostałam ostatnio on Bornpretty store 3 zestawy naklejek wodnych, między innymi bohaterki dzisiejszego posta ;) Do kupienia za 0,99$ TUTAJ ;)

Słodkie, prawda? ;) Oprócz tego bohaterami dzisiejszego zdobienia będą te oto lakiery:

Wibo zmieniło buteleczki serii extreme nails, zabierając nam 1 ml i nie zmieniając ceny, czyli co 8/9 lakier mają na plus ;) Oprócz tego pozmieniały się kolory, przynajmniej z tego co zauważyłam na półkach ;)
Zakochałam się w nich obu, jak tylko zobaczyłam je na półce stojące obok siebie i od razu stwierdziłam że idealnie do siebie pasują ;)
obydwa są bardzo trwałe (nosiłam 4 dni bez odprysków i startych końcówek, potem zmyłam), schnięcie też przyzwoite i nie ma problemów z ich zmywaniem.
W jednej kwestii się różnią. Limonka kryje idealnie po dwóch warstwach, kobalt prześwituje nawet przy czterech, co zobaczycie na poniższych zdjęciach (mam tam akurat 4 warstwy).

Naklejka wodna mi się zagięła i ludzik wygląda jakby miał kilka łokci, przepraszam :) Według mnie i tak jest przeuroczy i przypomina mi postacie z cyanide & happiness ;x












Komentarze

  1. 4 warstwy? nie mam tyle cierpliwości. A ludzik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne paznokcie ;)
    Limonkę właśnie w maju kupiłam. Drugie kolor też jest uroczy, szkoda tylko, że prześwituje pomimo tylu warstw (miałam podobny kolor od Wibo ale z serii Express Growth i również pomimo kilku warstw pozostawiał prześwity).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczneee *-*

    Pozdrawiam,
    styleeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz