wibo leather nails - klasyczna czerń ;)

Gdyby ktoś kazał mi wyobrazić sobie jakąś skórzaną rzecz, prawie na 100 wyobraziłabym sobie czarną ;) Dlatego też ten kolor w tej kolekcji w ogóle mnie nie zaskoczył.
Buteleczka, klasyczna - nowe buteleczki wibo. Jedyne czego nie lubię w tych butelkach to to, że przekręca mi się zakrętka i nie pasuje :C


Konsystencja fajna, nie leje się, ani też nie ciągnie. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, ale uważam, że trzy dają lepszy efekt i pogłębiają czerń :) Na poniższych zdjęciach widać od razu, gdzie mam dwie a gdzie trzy warstwy.



 Lakier jest bardzo fajny i polubiłam się z nim od razu, ale według mnie skóry nie przypomina :) Może tylko mi się tak wydaje ;)



Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier bardzo ciekawy i inny niż zwykle :) Na pewno wypróbuję.
    Zapraszam do siebie :)
    http://sposobnapiekno.blogspot.com/
    Skomentuj, a na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz