Wspomnienie lata ;)

W moim mieście jest taki jeden "zacofany" Rossmann :D Poszłam w poszukiwaniu nowej kolekcji wibo miesiąc po premierze i zastałam wyprzedaż starej kolekcji, z której oczywiście skorzystałam.
Wpadł mi w łapki koral z serii Celebrity Nails, czyli lakierów w najmodniejszych kolorach lata ze złotym shimmerem.

Cóż tu dużo mówić, zakochałam się w tym kolorze od razu <3




Z tej kolekcji mam jeszcze turkus i miętę z tej pamiętnej 50% obniżce w rossmannie i nie mogę przeżyć tego, że nie kupiłam wcześniej tego koralka :3 jest cudny i według mnie najlepszy ze wszystkich. Do niego najbardziej pasuje shimmer :) 

Tak się prezentują moje trzy ;) Będziecie tęsknić za tą kolekcją?


Na koniec przypominam o konkursie w którym biorę udział ;)
i proszę o głosy na 538. Przypominam, że codziennie 50 głosujących dostaje nagrodę :)



Komentarze

  1. Witaj :) Nominowałam cie do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie na blogu :http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/. Koniecznie daj mi znać jak odpowiesz ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha no tak, czemu mnie to nie dziwi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, jednak... zawiodłam się na lakierach wibo i raczej po nie nie sięgam :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz