Moja nowa miłość ;D

Znowu dawno mnie tu nie było :D
uwaga uwaga..
kupiłam lampę UV i cały  zestaw do tipsów.
od razu zaczęłam testowanie :D
po obejrzeniu kilku filmików instruktażowych i przeczytaniu instrukcji obsługi lampy wzięłam się do pracy.
Patrycja się zgodziła zostać moim króliczkiem doświadczalnym.
Moje pierwsza próba, średnio udana, no ale cóż :D w końcu pierwszy raz :D

A tutaj moja druga próba na moich własnych paznokciach:

i tutaj mały szok, są to też pierwsze tipsy które mam na sobie ;)
póki co brakuje mi rąk do testów :D ale myślę się rozwijać ;)

Komentarze

  1. Jak na drugi raz to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki :D teraz będę musiała chwilę odpuścić, bo masakra z pazurami :D

      Usuń
  2. trochę ci się skorki pozalewaly :( dlugo wytrzymalo? Ja sie wybieram na kurs chyba niedlugo juz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te pierwsze nie:) te drugie to przezroczysty zel, a czerwony lakier, miałam je ponad tydzień więc jak na drugi raz w życiu chyba nie jest źle ;)

      Usuń

Prześlij komentarz