Tak na szybko :)

Dawno mnie tu nie było :)
Przez ferie świąteczne staram się zrobić to, czego mi się nie chciało od października na studiach plus troszkę pracuję, troszkę odpoczywam.. a czas leci :)
Teraz też nie mam czasu, wrzucę tylko kilka zdjęć :)




A tutaj lakier który obiecałam zrecenzować, miss sporty z serii metal flip.
Ja wybrałam ten w kolorze starego złota :)



zdjęcie 1 i 2 najlepiej oddają kolor :)
troszkę długo schnie, pędzelek jak u miss sporty, za krótki i za szeroki, ale lakier wygląda świetnie i nie odpryskuje :) Widać każde pociągnięcie pędzelka, ale w wypadku tego lakieru to akurat plus :)

Miłego odpoczynku :*

Komentarze

  1. ooo ten ostatni lakier to ciekawy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze mani śliczne <3
    Też mam jeden lakier z tej serii Metal Flip od Miss Sporty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nr lakieru : 3295 ( to ten który leży, na tym obrazku co dodałaś). Jestem zadowolona, trzyma się u mnie około 3-4 dni co u mnie rzadkość.

      Usuń
    2. Na pewno pojawi się jego recenzja na moim blogu ;) i to już niedługo .

      Usuń
  3. Pierwsze pazurki są śliczne. Bardzo podoba mi się wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze paznokcie z panterką najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz