cudeńko, czyli zmywacz do paznokci w żelu ;)

Dawno dawno temu... ;) poszłam do drogerii z zamiarem kupna jakiegoś zmywacza. Nigdy nie miałam jakiegoś typu, zawsze brałam jaki był i używałam go z mniejszą lub większą sympatią.
Ale tego dnia moją uwagę przykuł zmywacz w żelu, bo nigdy nie używałam czegoś takiego. Kupiłam jeden, na próbę.. no i powiem Wam że wpadłam po uszy ;)
W tym momencie zaczęłam już drugie opakowanie.
Zmywacz jest idealny. nakładamy kropelkę żelu na wacik, przykładamy do paznokcia, dociskamy na kilka sekund i ściągamy wszystko :)
Zmywacz radzi sobie ze wszystkim. Jasne kolory, ciemne, czerwienie z którymi zawsze miałam największy problem, a także piaski i brokaty, choć przy nich trzeba nałożyć troszkę więcej i dłużej przytrzymać.
Żadnego tarcia, skrobania, rozmazywania, nic <3
Już wiem że będę mu wierna.
Jego dodatkową zaletą jest cena. W najbliższej mi drogerii kosztuje 3,90 za 150 ml.

Tak się prezentuje:


 Patrzcue jak ładnie radzi sobie z ciemnym fioletem :)



Najlepsze zostawiłam na koniec.
Zmywacz zawiera aceton, ale też witaminy  A, B6, E, F, H oraz prowitaminę B5.
a przede wszystkim PIĘKNIE PACHNIE!
Jeśli zostawię gdzieś wacik, czuję jego delikatny, milutki ale nie rażący zapach. Taki z rodzaju zapachów kosmetyków pielęgnacyjnych, a nie perfum ;) czasem łapię się na tym że wącham paznokcie ;)
jednym słowem, polecam :)

Komentarze

  1. Zmywacz w żelu? Pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam jakiś żelowy, ale totalnie się nie sprawdzał ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować, szczególnie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycasz się zmywaczem do paznokci jak by to było nie wiadomo co :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze zmywacza w żelu, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię rzeczy po taniości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz o takim w żelu słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może nie pierwsze słyszę, ale pierwszy raz widze. Ja chyba jednak zostane przy moim ulubiencu z Isany:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz