zmiany... i nowy ulubieniec - bell ladycode ;)

Na początek o tych zmianach :) Jak pewnie zauważyliście, zmienił się adres bloga, nazwa i nagłówek :) styl pozostał ten sam. Przez parę miesięcy istnienia blog ewoluował i stawał się z notki na notkę coraz bardziej paznokciowy :) Nie wykluczam, że w przyszłości będą się tu pojawiały też recenzje innych produktów :)

Myślę też nad założeniem fanpage. Kilkoro znajomych narzekało, że im zaśmiecam tablice wpisami z bloga i różnymi pazurkowymi rzeczami. Przyszło mi przez myśl, że gdyby te rzeczy były wrzucane na fp, wyświetlałyby się tylko ludziom którzy chcą je widzieć i klikną sobie "lubię to". Prosiłabym o opinię w tej sprawie pod tym wpisem i przypominam że komentarze można pisać nie będąc zalogowanym :)


A teraz przejdźmy do mojego nowego ulubieńca ;)

Szukałam długo swojego odcienia czerwieni no i znalazłam ;) za 4,50 w biedronce ;)
Oto i on:




Nie ma szału z kryciem. Za to kryje równomiernie. Nie ma "prześwitów" tylko ładna równomierna półprzezroczysta warstwa, jak kolorowe okładki na zeszyty :) 3 warstwy to minimum. Ale jest coś za co jestem w stanie mu to wybaczyć. Idealna wręcz konsystencja i TRWAŁOŚĆ. Malowałam w niedzielę, z własnej woli zmyłam w czwartek, bo moje paznokcie dosyć szybko rosną i pojawiły się nieestetyczne odrosty. Zero odprysków zero startych końcówek, wyglądał tak samo świetnie jak zaraz po pomalowaniu.
W dodatku pięknie błyszczy ;)
Zdjęcia też robione dosyć późno, więc jest troszkę tego odrostu, proszę o niezwracanie uwagi ;)










Komentarze

  1. Fan page to super pomysł! Dam lajka :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wzorek to naklejka? fanpage to dobry pomysł, mozemy się na wazajem zareklamować jak go założysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywna czerwień - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dam lajka, kocham Twoje pazurki !!! ;-) Jaka odzywke stosujesz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień! Kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po piersze :) jestem za utworzeniem Twojego fp :)
    bardzo niedawno odkryłam Twój blog i bardzo mi się spodobał:)
    gdybym posiadała wiecej czasu napewno przeczytałabym wszystkie Twoje wpisy, ale niestety posiadam czas na sledzenie tych najnowszych:) bardzo interesują mnie twoje nowości :) dlatego tez niektóre postanawiam wprowadzić do wlasnego zycia :)
    Po drugie czerwień rewelacyjna :) podeślę pożniej na prywatnej swoj odcień czerwonego :) bardzo podobny aczkolwiek nie znazlam jeszcze tego jedynego :) poszukuję takiego tradycjynego ponadczasowego czerwonego :) który jest wszedzie :) ale nie koralowy ani nie wpadajacy w róże tylko typowy mocny czerwien ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakonik i grafika skojarzyły mi się z lakierami Maybelline a tu zaskoczenie, inna marka.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor :)
    Lubię takie czerwienie, a transparentność mi nie przeszkadza - byleby równa była

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolorek i bardzo oryginalny wzorek:)
    bardzo fajny blog podoba mi się tutaj będę zaglądała częściej
    zapraszam również do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz