kwiatki od born pretty store :)

Całkiem niedawno BPS na swoim blogu ogłosiło coś w stylu "udostępnij informację tu i tam, skontaktujemy się" :) Skontaktowali się, podałam adres, dostałam karuzelkę z kwiatkami fimo, prawie dokładnie TAKĄ

Kwiatuszki niestety były poucinane nierówno, niektóre były idealne na paznokcie, niektóre były tak grube że aż za twarde i nie dało się ich dopasować do płytki paznokcia.

No ale coś tam udało mi się stworzyć, chociaż wizje miałam inne :D




Dziękuję BornPrettyStore, czekam na naklejki wodne :)

                                                                                      

A teraz coś zupełnie innego ;)
Zapraszam na rozdanie u Beaty, dokładnie >>TU<<
Do wygrania dużo fajnych nagród, także proszę się zgłaszać :)
A jeśli nie chcecie się zgłaszać, to proszę chociaż poczytać, bo warto :) 



P.S. co ciekawego upolowałyście w rossmannie? Ja zaszalałam, ale o tym kiedy indziej :D

Komentarze

  1. bardzo wiosenne paznokcie, fajne naklejki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygladają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiatuszki to tzw.FIMO :)
    Ze trzy lata temu był taki szał na te kwiatki, że masakra.
    Teraz wyszły z mody i kiepsko się sprzedają, a szkoda bo ładne.
    Większość dziewczyn stosowała je pod żele UV.
    Można na lakier ale wtedy dobrze je przykleić klejem do tipsów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kwiatuchy! Świetnie ożywiają paznokcie, coś się dzieje, ale nie za dużo, tylko tak akurat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kwiatuszki :) Ja wczoraj kupiłam dwie szminki/pomadki i lakier Celebrity Nails :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kwiatuszki ;) nie umiem takich zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiosenne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne <3 ale bardziej niż wzór, to mój wzrok przykół kształt... BOSKIE<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz