Koronkowo ;)

Długo się zastanawiałam do czego by użyć czarnej koronki, aż w końcu wpadłam na prosty, ale myślę że efektowny pomysł ;) Użyłam nudziaka i maliny z serii vinyl nail od d'or (o nich następny razem). Całość utrwaliłam (niestety) topem świecącym w ciemności od lovely, ale nie miałam akurat innego na wyjeździe. Napisałam 'niestety' bo zawiera on maleńkie biało-zielone cząsteczki, przez co paznokcie wyglądają na takie "zamglone".

Zastanawiałam się przez chwilę czy będę umiała odpowiednio przyciąć te koroneczki, ale okazało się że nie muszę. Ucinałam troszkę większy fragment, zaginałam na krańcach płytki, dociskałam i wszystko co zbędne samo znikało ;) Idealnie wyważone, bo nie rozpadały się w rękach, ale też łatwo było je dobrze oderwać ;)

Nie przedłużając, enjoy ;*
Przepraszam za nadszarpnięty kawałek koronki na kciuku, ale zdjęcia zrobiłam trzeciego dnia ;)









Komentarze

  1. piękne paznokcie, fajny wzorek i kształt

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju świetny efekt :) to jest jakaś specjalna koronka do paznokci czy coś innego?
    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ja nie mogę zapuścić takich paznokci ? :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie to Ty masz świetne :) A koronka bardzo mi się spodobała. W ogóle ozdoby tego typu to dobry pomysł. Uzyskujemy świetny efekt przy niewielkim nakładzie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł bardzo ciekawy :)
    Ładnie wykonane - podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie prezentują się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektownie, fajne połączenie wzoru i kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba;)Robi wrażenie,a do koronkowej sukienki -bomba!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz