Dlaczego nienawidzę Rossmanna? ;)

Od miłości do nienawiści ponoć jeden krok ;) Dlaczego nienawidzę Rossmanna? Za te wszystkie PROMOCJE. Rzadko kiedy udaje mi się stamtąd wyjść z tymi rzeczami, które akurat miałam kupić. "Potrzebuję tylko szamponu, ale ta świeczka pachnie ciasteczkami i kosztuje tylko 4 złote!"

Tym razem na sławnej już promocji "1+1" było zupełnie identycznie. Weszłam tylko po tusz z lovely (a w sumie to po dwa :)) i wyszłam z:
  • tuszami które chciałam ;)
  • dwoma dodatkowymi kolorowymi tuszami ;)
  • paletką korektorów
  • niebieskim linerem 
  • dwoma topami 
  • odżywką
  • i preparatem do usuwania skórek.


Liner od razu mi się spodobał, jak pociapałam na ręce, po nałożeniu robi się jaśniejszy (dokładnie jak na zdjęciu). Postanowiłam użyć dzisiaj rano. Po dwóch godzinach popękał i zaczął si kruszyć i osypywać. Wyglądało to tragicznie. Może dlatego że nałożyłam za dużo, spróbuję mniej i zobaczymy ;)


Te tusze wzięłam bo miałam już kiedyś kolorowe, ale nie były tak żywe, a bardziej przygaszone ;)
Zielony przetestowany z powyższym linerem, po wyschnięciu trochę "sciemniał". Lekko wydłuża, daje taki delikatny efekt, dwie warstwy mnie satysfakcjonowały, widać tą zieloność ;)


P.S. mam przygotowany mały pazurkowy tutorial, ale nie wiem czy wstawiać :3 Doradztwo plis :D

Komentarze

  1. To zobacz u mnie co kupiłam i ile wydałam :D Ja to dopiero powinnam nienawidzić Rossmanna ;) Tutorial bardzo chętnie obejrzę, dodaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony ich nienawidzę a z drugiej kocham :D <3

      Usuń
  2. Super zakupy :) Też nienawidzę Rossmanna ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłam się na promocję i zaopatrzyłam w liner TURQUOISE Wave oraz ten kolorowy tusz, który posiadasz, ale nie jestem zadowolona. Eyeliner strasznie wodnisty a tusz ciemnieje i jego zieloność widoczna jest zależnie od światła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też właśnie nie. ten turkusowy liner miałam w ręce, ale koleżanka go otworzyła i odłożyłam jak zobaczyłam że nie jest taki jak bym chciała :p Tusz mi się kruszy :(

      Usuń
  4. też uwielbiam ten żółty tusz. Jak wyzdrowieję muszę pędzić do Rossmana na te promocje 1+1, zanim się skończą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz