Mój pierwszy tutorial - jodełka :)

Nigdy nie robiłam tutoriali, zobaczymy jak mi pójdzie :D
Proszę się wyżywać w komentarzach jakby co :)
Tutorial jest mega prosty, każdy może coś takiego zrobić ;)

Do wykonania takiej jodełki potrzebujemy:

  • białego lakieru jako bazę i potem do narysowania jodełki
  • wąskiego pędzelka
  • gąbeczki do gradientu
  • dwóch albo trzech kolorowych lakierów do gradientu (ja użyłam dwóch)
  • cyrkonii w wybranych kolorach ;)


ZACZYNAMY ;)
  1. Malujemy paznokcie białym lakierem. Nie jest to konieczne, ale kolory gradientu są wtedy lepiej podbite :)
  2. Nakładamy na gąbeczkę dwa lub trzy kolory tak aby ich granice się stykały, ale nie nachodziły na siebie i kilkakrotnie przykładamy do paznokcia. Myślę że nie muszę dokładnie opisywać, chyba każdy już kiedyś próbował gradientu ;) Po nałożeniu czyścimy skórki (można też to zrobić po wszystkim :))
  3. malujemy kreseczkę pionowo przez cały paznokcieć. Następnie po 3 "gałązki" naszej jodełki z każdej strony. Proponuję żeby środkowe gałązki znadowały się mniej więcej w miejscu przejścia kolorów :) (sorry, że niedomyte ale czasem zauważam to dopiero po zrobieniu zdjęcia, a z natury jestem leniwa i nie chce mi się powtarzać ujęć :D)
  4. Kiedy jodełka wyschnie na paznokcie nakładamy bezbarwny top coat i na jeszcze mokrym umieszczamy cyrkonie - w miejscach z których wyrastają gałązki :) 
  5. Całość pokrywamy top coatem dla przedłużenia trwałości. Prezentuje się tak:


Proste, prawda? :) Przepraszam że nie podomywałam skórek przed zrobieniem zdjęć i wygląda to troszkę lewo :p Mam nadzieję, że tutorial się przyda :)

Komentarze

Prześlij komentarz