Paczuszka z BornPretty Store :3 (uwaga, dużo zdjęć :))

Jest, w końcu jest! Moja wyczekiwana paczka od BornPrettyStore :)
a w niej płytka za udostępnienie i...
... i trzy rzeczy z mojej pierwszej współpracy! :)
W moje łapki dostały się:
-dwie cudne płyteczki :3 tradycyjnie zabezpieczone niebieską folią i podpisane z tyłu.



mój ulubiony moment...

i są ;) nieśmigane :)

Oprócz tego wybrałam sobie naklejki wodne - kokardki. Szczerze mówiąc byłam przekonana, że będą czarne ale brązowe też są słodkie :)

i ostatnia rzecz to karuzelka z różnokształtnymi i różnokolorowymi cyrkoniami :) Jest sporo większa od karuzelek, które już mam i otwierana w inny sposób :)
a w środku: 

zdjęcie niewyraźne, ale od lewej: czarne okrągłe cyrkonie, czarne trójkąciki, błękitne kwadraty, różowe migdałki, żółte łezki, niebieskie księżyce, srebrne prostokąty, zielone serduszka, fioletowe kwiatki i jasnoróżowe motylki :)


To jeszcze nie wszystko, dla Was też coś mam :)
Skierujcie swój wzrok troszkę w lewo, tam jest taki bannerek :)
Wystarczy zamówić swoje zakupy w bornprettystore, użyć kodu promocyjnego
DVTB10
i cieszyć się rabatem jaki dostajecie za bycie czytelnikami mojego bloga :)
Polecam sklep, mimo długiego czasu czekania. Jest mega tanio, a przesyłka jest zawsze darmowa, chociaż produkty lecą do nas z Azji :)







Komentarze