bye bye winter ;)

Takie coś powstało przy użyciu stempli silikonowych i top coatu z rozdania, oraz mojego ulubionego indygo od SimpleBeauty i białego gęstego lakieru butterfly (idealny do stempli) :)

co do stempli.. na początku nie wiedziałam jak ich używać, musiałam szukać instrukcji w internecie ;)
Obsługa jest stosunkowo prosta.

  1.  nakładamy lakier na obszar ze wzorkiem który chcemy odbić. Możemy użyć kilku lakierów, żeby wzorek był wielokolorowy :)
  2. przykładamy cały stempel do kartki papieru kilka razy, aż nie będzie zostawiał śladów, a lakier zostanie tylko w zagłębieniu
  3. Przyciskamy stempel do paznokcia, powoli i dokładnie
  4. cieszymy się ładnym wzorkiem :D
Myślałam, że będzie podobnie jak przy klasycznym stempelku i metalowej płytce, ale sprawa ma się troszeczkę inaczej. W tym przypadku nakładamy mokry lakier i łatwo jest go rozmazać, przy płytce lakier zachowuje się jak naklejka :)

Nie przedłużając, postanowiłam pożegnać się z zimą, którą lubię (ale tylko z wyglądu :)) i wybrałam motyw płatka śniegu ;) Prezentuję wyniki mojej pracy ;)






Jak widać trochę mi się rozmazują, ale i tak je lubię :) Próbowałyście kiedyś stempli chińskich? ;)


Komentarze

  1. Ślicznie ci to wyszło:) Wzorek byłby idealny na jakiś świąteczny dzień :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! :) Ale pozbądź się tego jak najszybciej, bo jeszcze nam zimę przywołasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam stempli i bardzo je lubię :)
    Ale ten wzorek w środku wiosny ? :D
    Koniecznie musisz się zaopatrzyć we wiosenne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ! ; )) .Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz