chanel :3

Obiecałam zdobienia rzeczami od Yasinisi, więc dotrzymuję słowa :)
Od razu po rozpakowaniu paczuszki dorwałam się do naklejek wodnych. Padło na nie, ponieważ dużo o nich słyszałam, a nigdy nie miałam z nimi bezpośredniej styczności.

Obsługa tych naklejek jest bardzo prosta. wycinamy sobie wzorek, zdejmujemy folię, całość wkładamy do talerzyka z letnią wodą. Po 10 sekundach możemy ściągnąć naklejkę z papierka (ja to robiłam palcem), przykładamy do paznokcia. Co najfajniejsze, możemy zmieniać położenie naklejki dopóki woda nie wyparuje ;)

Oto proste, a eleganckie zdobienie z naklejeczką ;)



Naklejeczki zagościły na zawsze w moim serduszku, są baaardzo trwałe, jak zmywałam lakier został na waciku, a został złoty wzorek ;) 

Komentarze

  1. nie jestem fanką czarnych paznokci ale Twoje fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również wolę raczej bardziej jasne odcienie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda :)
    Podoba mi się takie zdobienie.
    Też lubię kalkomanię - to najlepsze naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie bawiłam się w zdobienia paznokci, za leniwa jestem, ale takie naklejki wydają się być fajne i szybkie w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz