co tam u mnie ;)

Przepraszam że taka tu cisza, zaraz będę się usprawiedliwiać krótkim streszczeniem tego, co ostatnio się u mnie działo ;)
  • nareszcie się przeprowadziłam! I to właśnie dlatego nic tu się nie pojawiało :) Aktualnie jestem u rodziców, ale już jutro powinnyśmy tam mieć internet.
  • właśnie się dowiedziałam że udało mi się wygrać rozdanie u YASINISI :) jak dostanę paczuszkę to pokażę z pewnością.
  • kupiłam kominek i pierwszy wosk, wkrótce zrecenzuję <3
  • doprowadziłam skórki do względnego porządku i w dalszym ciągu zapuszczam paznokcie. postanowiłam że będę dążyć do migdałków i stopniowo zaokrąglam :)
  • bardziej przyjemne i smutne: w reakcji na jakiś środek czyszczący masakrycznie wyschły mi kostki na dłoniach. Kremy nawilżające pomagają na maksymalnie pół godziny :C Ktoś miał podobny problem i ma jakiś sposób?

Komentarze

  1. gratuluję wygranej, nawilżaj dłonie, masłem shea, maścią z witaminą a albo z olejem z wiesiołka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz