chiński haul :D

Obiecany post, pokażę co upolowałam w tzw "chińczyku" ;D
Z okazji dnia kobiet postanowiłam sobie zrobić malutki prezencik :)

1. Nowy komplet tipsów, postanowiłam spróbować takiej taniości, ale już wiem że są sporo za twarde ;)

 2. Lakier dot's fan quiz :) nie miałam jeszcze żadnego lakieru z takim wykończeniem, na razie próbowałam tylko na kartce, a jak będzie w praktyce to zobaczymy ;)


 3. Nowy kolczyk, zaszalałam z takim kolcem :D


4. Mój ulubieniec, zestaw pędzelków <3 Dwa długie cienkie, dwa krótsze, miotełka i maleńki dotter :)


To właśnie pędzelki przetestowałam jako pierwsze :) Marzyły mi się już dawno, na początek wystarczy mi taki podstawowy tani zestawik :)
W najbliższym czasie pokażę co wynikło z tego romansu :) 

Komentarze

  1. Fajne zakupy, zwłaszcza kolczyk ;) muszę kupić w złocie do brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe 4,50 szczere złoto :D ogólnie to ja za złotem tak średnio, szczególnie sztucznym jakimś, chłopak wybierał :p wolę klasyczną stal chirurgiczną :)

      Usuń
  2. Podoba mi się lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to teraz możesz szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie gdzie zostaly zakupione te pędzelki bo bardzo przypadly mi do gustu :) a tez poszukuje gdyz zaczynam przygodę z hybrydami i bardzo by sie przydały...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz