moja wygrana :D

Obiecałam pokazać, co dostałam od YASINISI ;)
widok na wszystko co wysypałam z paczki od razu na stół :D

1. Piękny top coat z milionem czarnych i białych drobinek i heksów różnej wielkości, mam właśnie na sobie :)

2. Taka słodziutka karteluszka^^


3. Naklejki wodne z motywem Chanel i Diora, jak widać przetestowałam od razu :)


4. Trzy kółka z chińskimi stemplami, też już testowane, moja pierwsza styczność z nimi, ale zdecydowanie udana :)

5. Karuzelka z ozdobami :) są serduszka i gwiazdki różnego rodzaju i koloru.


6. Naklejki z hello kitty, ale mnie najbardziej urzekł miś kucharz ;)


7. Słoiczek z kawiorem i kwiatuszkami :)

8. Zestawy koronek :)

9. Milion woreczków z różnymi ozdóbkami, paseczkami, piegami itp.


Jeszcze raz dziękuję za to wszystko <3


Komentarze

  1. świetna nagroda ! Ciekawe co wyczarujesz z tych cudeniek :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :)
    Czekam na prezentację manicure z użyciem stempli silikonowych :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz