VIP lady magic visage

Dzisiaj takie dwa bazarkowe lakiery po 3 złote :) kupiłam bo skusiły mnie kolorki - cytrynka i typowy niebieski.

Widziałam je na kilku blogach, ale miały inną zakrętkę i były wycenione na 6 złotych, może moje to jakieś podróbki ;)


ogólnie rzecz biorąc kolory to jedyna rzecz która mi się w nich podoba ;)
  • bardzo słabe krycie, niebieski po 3 warstwach, przy żółtym nie chciało mi się więcej malować :D
  • bardzo szybko pojawiły się pierwsze odpryski i to bardzo wielkie od razu.
  • konsystencja bardzo rzadka, zalewałam skórki non stop mimo że bardzo na nie uważałam
plusy:
  • zmywają się bardzo łatwo, chociaż po dwóch dniach już prawie nie było co zmywać :p
  • duża pojemność i mała cena 

Na koniec szybciutkie mani z ich udziałem:




Komentarze

  1. Ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten żółty, ale krycie i trwałość mogłyby być lepsze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie z niebieskim motywem jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobienie. Śliczny niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie! ale widać, że żółtek zostawił prześwity :I szkoda, bo kolory super! ale tyle warstw nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też nie lubię się tyle razy z tym bawić, więc nigdy więcej nie kupię. Mimo że kolor jest super ;)

      Usuń
  7. Świetnie wyszedł ten serdeczny paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz